• دوشنبه ١١ مهر ١٤٠١-١٤:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٢٥٢
نادعلی خبر داد:

فردا؛ وزیر میراث دولت سیزدهم، میهمان صحن شورای تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستورجلسه نود و چهارم شورای شهر تهران، از حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در صحن علنی خبر داد.

 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری نود و چهارمین جلسه از ششمین دوره شورا ی شهر تهران  که فردا سه شنبه  (12 مهرماه 1401 ) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به « اصلاحيه مصوبه تعيين بهاي خدمات استفاده از سامانه پايش هوشمند اعلام حريق ساختمان بر اساس ماده هفتم مصوبه تأمين منابع مالي پايدار سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني» اختصاص یافته است که مقرر شده تا در این راستا گزارش مشترك كميسيون هاي (سلامت ، محيط زيست و خدمات شهري - برنامه و بودجه ) نیز در این خصوص قرائت شود.
وی در بخش دوم دستور جلسه صحن نود و چهارم به حضور سيد عزت الله ضرغامي وزير ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي اشاره کرد و گفت: حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دولت سیزدهم به منظور ارائه گزارش در خصوص فعاليــت ها و اقدامات آن وزارتخانه مرتبط با شهر تهران خواهد بود.
نادعلی افزود: طبق سنوات گذشته جلسات شورای ششم شهر تهران، مقرر شده تا 21 پرونده پلاک ثبتی با ارائه و قرائت گزارش کمیسیون ها از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار گرفته نسبت به این موضوع تعیین تکلیف شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: